piątek, 3 stycznia 2014

Liebster Award

Zauważyłam, że ostatnio często jestem nominowana do właśnie takich (hmmm...) ''zadań'', więc z chęcią na nie odpowiadam.
A więc zasady Liebster Award:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana przez innego bloga w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował"

Tym razem zostałam nominowana przez bloga http://directionerki4ever.blogspot.com/.
Pragnę ogromnie podziękować Soni, która prowadzi tego właśnie bloga. Cieszę się, że to mój blog został nominowany, gdyż bardzo zależy mi na zdobywaniu nowych czytelników. Więc jeszcze raz dziękuję. ;)

A pytania to:
1. Widziałaś/eś kiedyś swojego idola na żywo?
 Niestety nie miałam takiej okazji i boję się, że nigdy mi się to nie uda jednak nie tracę nadziei.

2. Co jest inspiracją dla Ciebie do tworzenia tego bloga?
 Głównie One Direction, filmy, książki i oryginalny dark, którego nawet nie czytałam...

3. Ostatnia książka którą przeczytałaś/eś?
''Cmętarz Zwieżąt'', Stephena Kinga, a teraz zabieram się za... ''Zemstę...
 
4. Jak spędzasz wolny czas?
 Zazwyczaj oglądam filmy (należę do filmoholików). ;)

5. Ostatni film który obejrzałaś/eś?
''Porąbani'', polecam jeśli ktoś lubi komedio-horrory (oglądałam to już jakieś 6 razy). Najlepsza czarna komedia według mnie. ;)


6. Do jakiego fandomu należysz?
Tylko Directioner.
 

7. Jakie jest Twoje życiowe motto?
W sumie nie mam konkretnego motta...


8. Ile lat zajmujesz się pisaniem bloga?
Tego? Jakieś 3-4 miesiące.
 

9. Spotkałaś/eś kiedyś kogoś sławnego?
Nie przypominam sobie.
 

10. Masz rodzeństwo?
Młodszego brata. :D


11. Ostatni teledysk obejrzany przez Ciebie?
Miley Cyrus - We Can't Stop


Nominowane blogi (od razu mówię, że nie jest ich 11):
Nominuję tym razem tylko trzy blogi, które podziwiam.

A pytania dla Was brzmią:
1. Jakie zdarzenie zdecydowało o założeniu przez Ciebie bloga?
2. Skąd pomysł na imiona w Twoim opowiadaniu?
3. Znasz już koniec swojego opowiadania? 
4. Jaki jest Twój ulubiony aktor?
5. Podaj tytuł ulubionego filmu.
6. Ile blogów obserwujesz? 
7. Co podoba Ci się w moim blogu (jeśli w ogóle jest coś takiego)?
8. Jak często przebywasz w internecie?
9. Kiedy pierwszy raz miałeś/aś styczność z bloggerem? 
10. Umiesz posługiwać się programami graficznymi?
11. Czy spełniło się jakieś Twoje marzenie?

To tyle. ;)
Przepraszam też za kolejny brak rozdziału, który miał pojawić się dzisiaj, ale go nie ma. 
Nie będę się głupio tłumaczyć - nie miałam ochoty dziś pisać. :) Posta spodziewajcie się jutro (100%).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K